SerhatFamilyy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
0'dan kasmak biraz zor ilk etapta post atıp daha sonra instafly ile devam edebilirsiniz
Vds kullanmadım
Instafly almak daha mantıklı

BU arada instafly'in içinden geçen @omerfarukxy; 'nin eğitimi tam size göre.
0’dan kastım zaten bomboş bi hesap değil yeni açılmış bi hesaptan bahsettim.