Arkadaşlar mobilde maillerimi kontrol etmek istiyorum webmail tarayıcı üzerinden ama imkansız hiç kullanışlı değil zaten. Bunun mobil için tasarlanmış bir hali yok mu. Masaüstüne mahkum mu kalacağız?