Benim sana en büyük tavsiyem malzeme satanın tavsiyesine uyma. Çünkü en cok kâr ettiğini satacak. Suan 7 adet takım var 6 si yatıyor. Bir kiyi balıkçısı ile konuşup onun tavsiye ile aldığım olta harika. Maddiyat olarak sorun Yoksa ömürlük olarak okuma ve sawager tafsiye ederim. Gerçekten hem yormuyor ve balık geldiğinde verdiği aksiyon harika.
Dedigim gibi extra lüzumsuz malzemeler alana kadar saglam bir takım alip 3 4 sahte yeterlidir.
Dipnot profesyonel degilim amatörüm tavsiyem budur.
Yasak sadece tekne ile serbest tekne büyüklüğüne göre 2 il 5 arasında balığa gidilebiliyor. Kiyi halen yasak