Aklıma kullanılan yumuşatıcılar vs geliyor. Mümkünse kullanmayın. Kimyasal maddeler bence sizi kaşındıran. Deterjan olmadan en azından yumuşatıcı vs kullanmadan hijyeni sağlamaya çalışın. Elbet bir yolu vardır.