prostream41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1. Soru: Mesajlarınız istek mesaj şeklinde iletilir. Gönderdiğiniz numaraya gider.
2. Soru: Kendi numaranızla gönderim yapmayın tanımadığınız ya da karşı tarafta kayıtlı değilseniz diyelim istek olarak gider 5-10 kişi spamlarsa numaranız kapanabilir. Daha önce bu tarz sorunlarla karşılaştığım için söylüyorum. Numara satın alım programlarla gönderim yapacaksanız eğer tek tek bu durumda da numaralar sürekli olarak spama düşecekir. Çok kaliteli bir programda kullansanız bir numara maliyetiniz olacak, program haricinde.
hocam bu manada öneriniz nedir ? Yazılım önerisi yapabilirmisiniz?

Evet 5 10 kişide 300 kişiye numara atsam numara başı 1.5 2tl çok büyük maliyet yapar..



prostream41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1. Soru: Mesajlarınız istek mesaj şeklinde iletilir. Gönderdiğiniz numaraya gider.
2. Soru: Kendi numaranızla gönderim yapmayın tanımadığınız ya da karşı tarafta kayıtlı değilseniz diyelim istek olarak gider 5-10 kişi spamlarsa numaranız kapanabilir. Daha önce bu tarz sorunlarla karşılaştığım için söylüyorum. Numara satın alım programlarla gönderim yapacaksanız eğer tek tek bu durumda da numaralar sürekli olarak spama düşecekir. Çok kaliteli bir programda kullansanız bir numara maliyetiniz olacak, program haricinde.
erkankyn1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İsterseniz botunu yazabilirim. Detaylar için PM
daha çok hazır arıyorum.0'dan bana maliyetli olur.