t3az adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Elinize sağlık, tasarım gayet hoş.
Teşekkür ederim.

EmpaX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Genel hatlarıyla çok hoş, fakat rounded kısımların radiuslarını çok açmışsın hocam biraz kısıp, gradient'li yeşili de düz flat pastel yapsan tadından yenmezmiş.

Ellerine emeğine sağlık
Arkaplanlarda 15 butonlarda 7 verdim aslında ama sağdaki açılır menüde çok fazla raidus olduğu için uyumlu olsun istedim. Gradientte ben ilk başta dediğiniz gibi pastel yeşildi ama ortak oylama sonucu bundan karar verildi Teşekkür ederim yorumunuz için.



CumaliALP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ellerine sağlık güzel olmuş benim de gözüme gradientler çarptı alternatif düşünebilirsin.
Önerilen bir renk ve kodu varsa deneyebilirim. Teşekkür ederim