Konu
Food Delivery APP - Çizimim Hakkında Düşünceleriniz
22-05-2020, 10:24:38
#3
EmpaX
Genel hatlarıyla çok hoş, fakat rounded kısımların radiuslarını çok açmışsın hocam biraz kısıp, gradient'li yeşili de düz flat pastel yapsan tadından yenmezmiş.
Ellerine emeğine sağlık