Konu
Food Delivery APP - Çizimim Hakkında Düşünceleriniz
22-05-2020, 10:15:37
#1
berkecakrca
Projenlendirmek için zaman buldukça çizdiğim mobil arayüz hakkındaki düşüncelerinizi merak ediyorum.
https://hizliresim.com/gWgtFr
https://hizliresim.com/0Dws40
https://hizliresim.com/xAaVKO
https://hizliresim.com/PbiJBx
https://hizliresim.com/9mP3cu
https://hizliresim.com/R2W6Sa
https://hizliresim.com/xr3UNU
https://hizliresim.com/Up1sjM
https://hizliresim.com/tNxGV6
https://hizliresim.com/8Efrck
https://hizliresim.com/mMqneL
https://hizliresim.com/ffOv2V
https://hizliresim.com/IMorR4
https://hizliresim.com/n3ymIL
https://hizliresim.com/86Nr5H
https://hizliresim.com/Kk9LqF
https://hizliresim.com/XiEWVv
https://hizliresim.com/qqEncD
https://hizliresim.com/PspA5q
Diye devam ediyor toplam 45 sayfa