Çalıştığınız şirket nakit olarak iadeye yanaşmasa bile sitesinde bakiye olarak iade alabilirsiniz sanırım sonraki dönem kullanirsiniz veya forum üzerinde normal fiyatının altinda satabilirsiniz en azindan boşa gitmemis olur.