Hobi olarak uzun süre balık ürettim. Tabi bir noktadan sonra yavru çoğalınca iş ticarete dönüp satışa başladım 😂
Muhabbet kuşu, sultan papağan ve cennet papağanı üretmek istiyorum ama müsait yerim olmadı hiç. Ofis ortamında olmuyor evde hiç olmaz zaten.
Balık işi daha düzenli oluyor. Koku ve tüy sorunu olmadığı için evde ve ofiste yapılabiliyor.
En kısa zamanda yavrular gelir inşallah.