Şuan en iyi çalışan aras kargo gerçekten takdir ettim hiç gecikme yaşatmadılar ama yurtici kargo özelliklede 10 kilo üstü ürünleri şubede bekletiyorlar gidip kendiniz şubeden almalısınız...