Boby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Harika düşünmüşsünüz hocam biz de ot yeriz artık.
Herhangi profesyonel bir iş arayanları kesinlikle reddeceğim zaten. Zaman zorunluluğu olanlar ve normalde bu işe para harcamayı düşünecek kimse bu tip bir ilana yazmayacaktır . Yazanı da ben kabul etmem merak etmeyin hiçbir çevirmenin hakkını yemeyeceğim.