Cherkes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkür ederim yorumlarınız için, sizin için bir mahsuru yoksa bir şey daha sormak istiyorum. Alırken 1.36 gösteriyor xrp için fakat sat kısmında 1.37 gösteriyor benim anladığım 1.36 dan aldığımı direkt 1.37 ye satabilirim bu saçma geldi bana yada ben yanlış anlamadım. Sorum şu Alırken Al kısmından mı alacam Sat kısmından mı ? bu sat kısmının yüksek aolması acaba satarken benden alacağı komisyondan dolayı mı bir tık yüksek ?
Al kısmından alırsınız, sat kısmından elinizdekileri satarsınız. Yani sizin kullandığınız borsa garip bir yer değilse bu şekilde işliyor. Büyük ihtimal anlık telefonda donma olmuştur. Komisyonşarı zaten alacağınız toplam adetin içinden kesiyor.