Cherkes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şöyle düşünüyorum hocam, 623 tl ye 1 çeyrek almak yerine aynı fiyata 160 gram gümüş almak bana daha cazip geliyor
Düşüncenize saygım sonsuz hocam ama bende birşey söylemek istiyorum yaklaşık olarak 3 belki 4 yıldır bende kripto paraları takip ederim ama XRP ne yükseldi ne düştü hep aynı yaa 2yıldır hep aynı çizgide devam ediyor aşağıya grafiğini de atarım bence değişik projelere yönlenin araştırın kafanıza yatana paranızı dağıtarak girebilirsiniz kaybedince üzülmeyecek miktarda girin lütfen.

Tekrardan iyi forumlar.