Merhabalar;

Aklımı kurcalayan durum şudur ticaret konularını yukarıya taşıma işlemi hakkın da üyeliklere bir düzenleme gelmesi gerektiğini düşünüyorum.


Not: Benim fikrim sadece öneri sizler ne düşünmektesiniz bu konu hakkın da ?

Şuan ki yukarı taşıma süreleri

Kurumsal Üyelik: 1 Saat
Platin Üyelik: 3 Saat
Gold Üyelik: 12 Saat
Silver Üyelik: 24 saat

Olmasını düşündüğüm taşıma süreleri

Kurumsal Üyelik: 1 Saat (Kurumsal üyelik ücreti hak eden özellikler de)
Platin Üyelik: 3 Saat
Gold Üyelik: 6 Saat (Gold üyelik platin kadar pahalı olduğu halde 12 saatte bir taşıma işlemi sağlanmakta bunun 6 saate düzenlenmesi gerektiği fikrindeyim.)
Silver Üyelik: 12 saat (Silver üyeliklerin de fiyatları eskisine göre bir artış gösterdi bu yüzden 12 saat olması gerektiğinin fikrindeyim.)