kiyakdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam seni bahsettiğin yıllardan tanıyorum, umarım eski alışkanlıkların devam etmiyordur, iyi forumlar
O zamanları çocuktuk çok eskiydi biliyorsunuz ki hocam yaptığımız hatalar yanlışlar vardı kesinlikle fakat aklımız yerine geldi şükür o yüzden teşekkür ediyorum.