Arkadaşlar merhaba. 2013'de açtığım bir hesabım var ve 2013'den 2017'e kadar twitter'da çok aktiftim bir çok fenomenlerle aynı zaman da yola başladık. Hesapta hiç bir şekilde 1 tane bile bot yoktur. Organik bir hesap, fakat eski bir hesap olduğu için etkileşimler de azaldı tweetlere eğer rt yapıp öne çıkarmazsan 20-80 arası fav geliyor. Yine bence fena degil. Ayrıyetten zaten takipciler de kalıcı organik olduğu için düşüş de yaşanmıyor.
Twitter piyasasını bu aralar bilmiyorum anlayan bilenler bir fiyat önerisi sunarsa bir süre sonra satışa çıkarmaya düşünüyorum. Link aşşağıda.. Teşekkürler.
Link : Tıkla