Sizden ricam tiktok kurucusunun hayat hikayesini okumanız olacaktır. Zor şartlar altında büyük başarılar elde eden bir girişimci neden bukadar zorunuza gidiyor herkes eğlenme amaçlı zaman geçiriyor burda herkesin projesi vardır ben kalkıp sizin başarınızı kötülesem kaos çıkar lütfen r10 üyelerinin bukadar düşüncesiz olması beni üzüyor. Hayır yani neden bukadar rahatsız ediyoe o uygulama sonuç olarak facebook instagram gibi. Facebook'a satılmadığı içinmi bu uygulamayı facebook'a satmış olasalar full destek çıkardınız nasıl güzel uygulama felan yazık cidden her girişime saygı duymak gerekir birşey diyemiyorum umarım birgün sizinde girişmleriniz kötü yorumlarla kapatılır iyi geceler