yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam şakasına
Seyit geçen haxball'daydı, hatırlar mısınız bilmem
Yok artık ya adam artık etkinliklere de katılmaya başladı. R10 olarak paintball falan ds yapalım da orda enseleyelim 😁