benım sırketım 1991 yılından berıdır faal ve babamdan devr aldım
Allah kötü gün göstermesin hocam
98 yılının şartlarında batmamış da şimdi mi batacak? Tabiki olmaz diye bir şey yok ama bence çok küçük bir ihtimal.
Hocam bende Google'a düşman değilim yanlış anlaşılmasın

sadece merak ettiğim bu kadar kuvvetli bir şirketin nasıl batabileceği