kavas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tabiki devlete vergi ödemen gerekiyor.
pekı oran nedır hocam % kactır



aslan002 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu konuda açılmış 100 e yakın konu var onlara baksaydın keşke
baktım hocam kımı var diyor kımı yıllık gelırı 20mılyon tl altında olanlara yok dıyo kafam karıstı ınanın