Sana bir tüyo. Hesabın kaliteli olsun. Hesap satın aldım pinledim o işi geç.
Hayır kardeşim. Tüm kazançları PA ile şuan. Sana da Bi tüyo eğer PA ile pinleme yapacaksan hesabın kaliteli olacak. Satın aldım bastım pin o işi geçiceksin.
heasbın kalıtelı olmasından kastınız ne hocam biraz acarmsınız acaba bide son zamanlarda adsense de banlıyor gecersiz tıklamadan buna cozumünüz var mı acaba