Ben de ilk başvuranlardan olmama ve defalarca başvurmama rağmen ücretsiz maske alamadım. Yapacak bir şey yok ücretli alacaksınız. Ayrıca burada eczanelerin kabahati yok. Adama devlet maske vermemiş kendi parayla gitmiş almış tabiki parayla satacak.
SMS kodu hala duruyor ama ücretsiz maske veren yok hocam sitem ettiğim konu eczaneler değil veya devletin sağlaması değil, gönderilen kod için verilecek maskenin bulunamaması. En yakın eczaneye gittim 2 haftadır ücretsiz maske gönderilmiyor dedi en kötü 5'li, 10'lu paket ücretli alırım dedim bu sefer minimum 50'lilik paket var diyor epi topu 5 bilemedin 6 adet lazım 50 tane almak zorunda olmak saçma. Maskesiz dışarı çıkamıyoruz ama dışarı çıkabilmek için maske de bulamıyoruz kısır döngü burada.
Yanıtınız için teşekkür ederim bir şekilde halledeceğim artık