Ben de ilk başvuranlardan olmama ve defalarca başvurmama rağmen ücretsiz maske alamadım. Yapacak bir şey yok ücretli alacaksınız. Ayrıca burada eczanelerin kabahati yok. Adama devlet maske vermemiş kendi parayla gitmiş almış tabiki parayla satacak.