Çok merak ediyorum ücretsiz maske alamayan var mı benim gibi? Bugün sıcakta 9 eczane dolaştım bildiğimiz 9 hani gücüm yetse diğerlerine de gidip sorucam ama sıcaktan korktum mecbur eli boş döndüm. Hepsine sordum ücretsiz maske var mı diye yok dediler. Bunların 5inde ücretli maske bile yoktu. Diğerleri de minimum 50lilik paketlerde satıyolar. Dün İzmir'de maskesiz sokağa çıkmak yasaklandı. Sinirden elim ayağım titriyor Pandemide 2 ay geçti hala İzmir'in merkez ilçelerinde maske yok şaka gibi ya. Eski tişörtlerden bi şekilde maske tarzı bir şey yapıcam lastik de var evde ne yapayim başka önerisi olan varsa yazsın evde dışarı çıkabilen tek kişiyim ihtiyaçlar vs. oluyo maske şart
Bornova'da bulunan bütün eczaneleri gezdim ve nedense hiç maske yok.Hem yasak var hem maske yok.Markete maskesiz alım yok,açlıktan ölücez sanırım.