bserdogan48 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim hemen onay aldımı? süreç nasıl işliyor kanıt olarak belge istiyorlar fakat bende ölüm belgesi vs yok. daha hastanede şuan
Hocam bilgileri doldurun, mümkünse belge ekleyin şansınız artacaktır. Aksi taktirde tekrar başvuru yapmanız gerekebilir. Onun dışında bilgiler eksiksiz ve doğru olmalıdır. Süreç 1 gün sürdü benim 24 saat içinde yanıt geliyor olumlu olumsuz. SMS olarak zaten tarafınıza mesaj atılıyor. Ama mümkünse ölüm belgesi fotoğrafı vesaire yükleyin hastaneden ya da oradakilerden talep edin e devlette soyağacında gözüküyor ise öldü olarak orayı da ekleyebilirsiniz, başınız sağolsun.