Dedem vefat ettiği memlekete gideceğim seyahat belgesi almak lazımmış fakat e devlet üzerinde böyle hata veriyor '' Yabancı kimlik numarasına sahip olmadığınız için başvuru yapamazsınız. '' acil yola çıkmam lazım 1000 kilometre nasıl yaparız bilen var mı?