CHMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gerçekten sorunsuz bilgisayar bende masaüstüne geçeceğimden satıyorum. Monsterların tek sorunu sanırım birazcık fan sesi diğer bilgisayarlara göre yüksek
Turbo modda yüksek ses var ama o da turbo olduğu için bence fazla değil ses