EmreOdabasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2.hafta önce hemen hemen aynı cihazı aldım çok memnunum 2.el cihaz arayan arkadaşlar kaçırmasın
Gerçekten sorunsuz bilgisayar bende masaüstüne geçeceğimden satıyorum. Monsterların tek sorunu sanırım birazcık fan sesi diğer bilgisayarlara göre yüksek