Koskoca Sony firmasi Playstation 4 ve 5' de ucuz ve kalitesiz dandik AMD işlemcilerini kullanmış. Yazıklar olsun........ Milyonlarca tüketiciye kalitesiz mal kakalamişlar.... 2,3 Yılda dünya PS çöplüğüne dönecek. Yandıkki ne yandık ..