Encom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar arkadaşlar, windows server üzerinde tomcat çalıştırıyorum, hali hazırda sertifika kurulumu vs yaptım fakat bir türlü 443 portuna veremiyorum, konu ile ilgili yardımcı olacak arkadaş var ise ücretli/ücretsiz pm atabilir mi.
PM gönderdim.