EREBOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok hoş ve sade bir tema elinize sağlık. Lisansı var mı bilgi alabilir miyim?
Teşekkürler. Lisans bulunmuyor 1 kez aldıktan sonra istediğiniz kadar kendi sitelerinize kurabilirsiniz.