Allah tamamına erdirsin inşallah. Mutluluklar dilerim.
Nişanlınızın yaşı kadar 30 yıllık deneyim size yetmemiş sanırım, allah bir 30 sene daha yaşamayı nasip ederse biraz daha deneyim kazanıp karşınıza çıkarım inşallah. Nişanlınıza sorarmısınız Cyrix CPU görmüşmü hiç hayatında ? Kullanmasını sormuyorum bile
görmemiştir o cahil o biraz

keşke olay sadece yaşla bitse bazılarımızı yılların insanlarından daha iyi tecrübeler edinebiliriz eğer tecrübe edinmiş birisi iseniz ucuz malın kalitesinin her zaman iyi olmayacağı kesindir

nvidia ekran kartı ile amd ekran kartı bir mi bilmem r modelinin 8gb ekran kartı şu fiyata sonra 2 el pazarına bir bakıyorum onun yarı altına satıyorlar

gerçi bazıları uyanıklık edip karşı taraf anlamaz deyip küçük görüp aynı fiyattan satıyor 8gb ya güya her neyse

kıyaslanamaz o ikisinin arasındaki farklar oyunların hangi kartı daha iyi desteklediği belli çünkü intel oyunların performansına göre yazılımını döker sunar amd bunu imkanı parası olduğu kadar yapar 2 3 sene dayanır sonra cihaz pofff yavaşca inişe geçmeye başlar şu an i3 7100 kullanıyorum 256gb xpg ssd ile çakı gibi ekran kartsız adobe xd corel hep kullanıyorum ve 3 4 sene daha götürür macun değiştikçe neden çünkü intel çünkü desteğinde çalışma kalitesinden kolay kolay vaz geçmez siz ne kadar amd amdci fanlarının biriyim desenizde ben fancı değilim ben insanlar kaliteli ve uzun yıllar doğruyu kullansın diye yazarım

doğrudur yaşınız büyüktür büyük adamsınızdır ona lafım yok ama keşke sadece yaş atlamakla olsaydı yaşam kalitesi