10 dönüm bamya da bende var ilk erken ekim yapmaya çalıştık yarısı tutmadı çok yağmur yağdı hava ısınmadı şu anda maşallah baya oldu 1 aya kalmaz verir ama çok sıcak bu aralar, 2 parça halinde 1 parça biraz kurumuş gibi orayı yarın sulayacağız bakalım hayırlısı toplaması biraz sıkıntı 2-3 adam var toplayacak ama yetmez gibi inşallah fiyat olarakta güzel olur 7-8tl yi düşmezse yeter bize şükür bu arada ilk sebze ekimim

herkes bir şey söylüyor özellikle köydeki bilmişler çok sinir ediyor çook
hayırlısı olsun allah bereket versin inşallah
Merhaba, sorun erken ekim mi bilemem ama. Ayın hareketleri çok etkili.Ekimi dolunayda yapmaya çalışın ve zararlılarla mucadeleyi de ay hesabına gore yaparsaniz faydasini gorursunuz.