10 dönüm bamya da bende var ilk erken ekim yapmaya çalıştık yarısı tutmadı çok yağmur yağdı hava ısınmadı şu anda maşallah baya oldu 1 aya kalmaz verir ama çok sıcak bu aralar, 2 parça halinde 1 parça biraz kurumuş gibi orayı yarın sulayacağız bakalım hayırlısı toplaması biraz sıkıntı 2-3 adam var toplayacak ama yetmez gibi inşallah fiyat olarakta güzel olur 7-8tl yi düşmezse yeter bize şükür bu arada ilk sebze ekimim herkes bir şey söylüyor özellikle köydeki bilmişler çok sinir ediyor çook

hayırlısı olsun allah bereket versin inşallah