Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
muhtemelen instagramda dönen ama balon olup olmadıgı meçhul paraları görünce o da şok içinde kalıp oraya oltayı atmıştır. korona olayı sayesinde r10net üyesi olabildim instagramda hala kullanmadıgım bir hesabım var haftada bir konsept degiştiriyorum bir yerden yırtarım düşüncesiyle ama gelmeden neler döndügü hakkında bir fikrim yoktu satılan sayfaları reklam bedellerini görünce şok içinde kaldım yani bu kadar degersiz işe yaramaz bir formatın bu kadar para etmesi akıl alır şey degil. yani bir insanın fazlasıyla kendisini önemseyip sürekli fotograf paylaşması kendisinin özellikle, ve de başkalarının paylaştıgı fotografları takip etmesi dogru bir ruh haliyle anlatılabilecek bir şey degil. mizah sayfaları, şiir, film vs bunun dışında tutuyorum ama olayın kendisi saçma. ki mizah ve şiire filme uygun bir konseptte degil instagram zorlama yapılıyor işte video süresi şu kadar içerik desen düzgün video atılmıyor, yazı ise ancak paintte bir şeyler yapınca oluyor. haliyle acunun bile bu işe tepeden bakıp ordaki paraların farkına varamaması normal ama sanırım o da ordaki dönen paraların farkına varmış olacak ki ordan yardırmaya başlamış. tvde para kazanmak zaten çok zor bir şey, her medya şirketinin sırtını dayadıgı bir siyasi güç vardır bu muhalifinden tut iktidara yakın olanına kadar hepsinde öyledir. atıyorum kanalı zarar eder ama kendisi ihaleden ordan burdan "ekstra " ve sahip olunan medya şirketine kar veya zarar olarak yansımyacak yerlerden para kazanır. reklam gelirlerine ragmen giderlerin zar zor karşılaşanması ise ekstra bir unsur. fakat internette bu yok, varsa prodüksiyona para veriyrosun ordan sonrası yok. kanal lisansı bedeli yok, çalıştıracagın 20 tane kameraman,20 tane muhabir, 20 tane sunucu, 20 tane yapımcı, 20 tane ekstra işlere bakan görevli maaşı yok. bina desen 2 katlı bir şeyde işini görüyor. gerçi acun için prodüksiyon işi de sıkıntı degil veya diger kanal giderleri ama ne olursa olsun elindeki kanalın 24 saat boyunca kendisini amorti etmesi gerekiyor fakat bu ancak survivor vb saatlerde olabiliyor onun dışında bırak karı zarar etmeden kapatabildigi program oldugunu düşünmüyorum bile, yemekli, 20 kişiyi br yere kapamalı 4 jürili şarkı programları vs hariç. atıyorum ne zaman dizi koysa madara oluyor.