Merhaba
esarpsiparis /com/net
E ticaret için nasıldır değerlendirme alabilir miyiz ?
al-sat yapmak istememiştim ama teklif için ayrıca konu açacağım
Yaanii hocam; çok iyi de diyemem çok kötü de diyemem.
Yine de iyi çalışmalarla güzel yerlere gelebilir.