maviada34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba
esarpsiparis /com/net

E ticaret için nasıldır değerlendirme alabilir miyiz ?
al-sat yapmak istememiştim ama teklif için ayrıca konu açacağım
Yaanii hocam; çok iyi de diyemem çok kötü de diyemem.
Yine de iyi çalışmalarla güzel yerlere gelebilir.