ozymoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şöyle düşün en büyük borsa hangisiyse, orada da btc hacmi en yüksek hangi paritede ise btcnin fiyatını o belirler. Çoğu borsa kendi botlarıyla btc fiyatlarını kendi istedikleri seviyede tutarlar. Hatta çoğu coin bu şekilde işin içinde sadece belirli pariteler yok. Çok daha etken işlemler var. BTCTRY ile işlem yaparsan doları aradan atarsın. Ama buda ilk yazdığıma geliyor
cl0ud adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
TL > dolar > BTC şeklinde oluyor galiba )
Edit,,,yanlış anlattım kusura bakmayın. kafam durmuş durumda