Aslında proje amacıyla almadım, 1 ayı dolunca satmayı düşünüyorum

not: araştırdım satış hakları vs olmadan sağlıklı olmuyormuş bu nedenle.
Hayırlı olsun, inşaalah yapar. Ama birileri script yazdığında veya scrip al yazdığında ilk sayfaya çıkmıyorsa yapmayabilir. Yani demem o ki sadece domainin ismi yeterli olsaydı hepimiz çok güzel ekmek yerdik. İnşaallah başarırsınız. Ama ben oldururum derseniz o ayrı. Yatırım yapıp, emek harcarsanız zaten kesinlikle tutacaktır. İsim ne olursa olsun. Herkese iyi forumlar.