Canım sıkıldığı için konu açmadım. Ortada bir gecikme sorunu var bunu dile getirdim. Sırf cevap vermek için cevap verme
Konu içerisinde yazanlar, gecikme sorununu dile getirdiğinizi çok fazla belirtmiyor. Cevap vermek için cevap vermezseniz sevinirim