ibrahimdrms adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam lütfen konu açmak için konu açmayın...
Canım sıkıldığı için konu açmadım. Ortada bir gecikme sorunu var bunu dile getirdim. Sırf cevap vermek için cevap verme