Hd2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir kaç yerde okuma yaptım da beta sürümündeki bir sticker olduğu söyleniyor, comment adında. Bende denedim question kısmı için olumsuz sonuç aldım.
Ben question sandım, bakarım şimdi ona.



Hd2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir kaç yerde okuma yaptım da beta sürümündeki bir sticker olduğu söyleniyor, comment adında. Bende denedim question kısmı için olumsuz sonuç aldım.
Hocam ben beta testerim, şimdi güncelledim fakat gelmemiş öyle bir güncelleme. Garip. Bu videodaki arkadaş da question ile yapıyor. Sanırım o da çözememiş :)))