mrtykc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aslında satmak için aldım. Çünkü malum coronadan dolayı ücretsiz izin durumları. Maddi açıdan az çok bişeyler kazanmak için. Sizce domainin boş ederi nedir? Ayrıca proje yapmak isteseniz ne yapardınız? Mevcutta bi finans haberleri sitem var.


Hahaha sahur saati yaklaştı acıkmıssınız sanırım
Corona belasından beri hasret kaldım ondan olabilir