güzel çekiyorsa bölgende kullanılabilir . Bende çekmiyor o yüzden sözleşme bitince taşıyacağım.
Şuan 100mbps civarı çekiyor 103-107 arası değişiyor upload da 30-35 civarı
Herkese çıkmıyor sanırım bu? Çıksa 1 dakika düşünmem
Faturası yüksek olanlara çıkıyor sanırım birde internette 50gb ve üzeri mobil veri kullananlara çıkıyor diye okumuştum
Konuyu görene kadar bende redli 20 plus kullanıyordum hemen geçtim valla bakalım bir deneyimleyip yazarım.
Hocam yarın akşama kadar deneyimleyip yazarsanız sevinirim