SyranaX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam o kadar uzunki yazi, sahur biter..
Uzunsa yorumda da bulunma kardeşim.

Yazıyı okudum bende zor durumdayım ki olmasam elimden ne gelirse yardım ederdim. Maalesef bu ülke İslam ülkesi olmasına rağmen bazı dinsizler yüzünden böyle olaylar görüyruz.

Azminiz ve yardımlarınız için teşekkür ediyorum. Umarım kişi en kısa zamanda yakalanır