İnsanların nasıl beklentileri var çözebilmiş değilim. Ne zaman superbox konusu açılsa yok şöyle yok böyle.
Kardeşim superbox kullanmak zorunda kaldıysan bölgende altyapı yoktur demektir. Bu durumda superbox dan farklı bir alternatifin var mı? Ne bekliyorsun. 146 ile mi bağlanacaksın daha mı iyi olacak.
Geçenlerde ADSL dışında hiçbir altyapısı olmayan bir yere kurdurdum.
10mbit down 0.5mb up alan koca fabrikadan bahsediyorum.
Şu an superbox ile birlikte 80mbit down 15mbit up alıyor.
Bölgede ne fiber ne kablo ne de VDSL var. ADSL maks. hız da 16 ya 0.5.
Umarım açıklayabilmişimdir.
Not : Parası neyse veririm diyenler, uzaynet tercih etsinler.
Turkcell babamın oğlu da değil.