Ben şuan 141 tl ye kullaniyorum ve bir daha asla kullanmam. Telefon interneti kullanalim daha iyi. Surekli bi yavaslama kopma sorunu yasiyorum. Verdigimiz paraya değmiyor. Heleki 200 lira asla verilmez
uzak dur derim ben aldım iptal ettiriyorum kardeşim. dedikleri gibi olsa harika birşey istediğin yere götürüyorsun ama sıkıntılı
İyi güzel de alternatif yok ki.
Alt yapı yok direk dikilmesi lazımmış. O da çok uzun zaman alıyor.