basicgoods adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
insignialar nasıl sizce?
Benzinlileri lpg olmazsa fazla yakar. Kullanım ve konfor olarak hiç binmediğim için birşey diyemeyeceğim. Tavsiyem gidip test etmenizdir. İnceleme videoları varmı bilmiyorum bakmadım hiç varsa izleyebilirsiniz.