NS'leri ticket açarak değiştiriyorsunuz ve 1 senelik oluyor. Ns değişmez ise 5 yıllık oluyor ve her sene yenileniyor. Ben tavsiye etmiyorum, olur da alan adı tutarsa, onlarda bir güzel gömçürebilirler.
Peki başka firmaya transfer için transfer kodunu veriyorlar mı?