Açık arttırma ile domain kategorisinde domain ilani actim, hemen al zorunluimiş bir arkadaşımız uyardi, uyarıyı direk konuya yazarak yapti. Sonra kategori kurallarinin hepsini okudum, bir sürü hata yapiyormusu
- Godaddy degeri 100000₺ gibi abartı basliky açmak
- teklif disi yorum yazmak(hayirli satislar, param olsada ben alsam vb
-*Konu hatali ise, hatayi konuya yazmak.
gibi gibi🙃
-Adsens bani varmiş gibi bahanelerle teklif geri cekme şeylerde yasakmış 🙃
Bugünden çok şey öğrendim 🙃
https://www.r10.net/acik-arttirma-il...lu-sablon.html